مهد کودک

مطالب دیگر:
📎تحقیق آسیب شناسی انقلاب در وصیت نامه امام (ره)📎تحقیق آشنایی بیشتر با احمد شاملو و زندگی او📎تحقیق اصول اساسي دموكراسي و نظام انتخاباتي ايران📎پاورپوینت زندگی مورچه ها📎پاورپوینت تالاسمی📎پاورپوینت شادی ثروت بیکران روانشناختی📎پاورپوینت روش تحقيق در مديريت📎پاورپوینت آشنایی با روند پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور📎پاورپوینت روش های سخنرانی📎تحقیق اقدامات و تحريم هاي اجتماعي در يونان📎تحقیق آموزش فوتبال آماده شدن برای بازی📎تحقیق انقلاب اسلامي ايران و نظريه اسكاچپل📎تحقیق انقلاب اسلامي و جنبش دانشجويي📎تحقیق انقلاب اسلامی، تحجر و سنت📎تحقیق انقلاب ايران و بازتاب جهاني آن📎تحقیق انقلاب ایران📎تحقیق انقلاب کبیر فرانسه📎تحقیق اهمیت ورزش📎پاورپوینت ارائه یک شبکه عصبی فازی ژنتيکی جديد برای حل مسأله فروشنده دوره گرد📎پاورپوینت اصول و مهارت های پرستاری (اکسیژن رسانی)📎پاورپوینت مرور كلي اپيدميولوژی بيماري پريودنتال📎پاورپوینت مکان یابی پایانه های مسافربری بین شهری📎پاورپوینت پیل سوختی اسید فسفریک📎پاورپوینت كاربردهاي نانوبيوتكنولوژي در پزشكي📎پاورپوینت لایه اوزون
مهد کودک|986758|oif
در حال حاظر شما فایل با عنوان مهد کودک را دنبال می کنید .

کار آموزی فنی با فرمت Doc صفحات 35

ي را که کارآموزي مي کرديد معرفي کنيد.

ي که من در آنجا مشغول به کارآموزي بودم با مساحت تقريبا 230 متر و حياط 40 و سالن بازي 30، کلاسها آمادگي 1 15 و آمادگي 2، 15، و کلاس 3-4ساله 15 و دفتر مدير 15 وسالن تلويزيون 30 مي باشد که در گروه 3-4 ساله داراي 20 کودک که براي اين کلاس بسيار زياد مي باشد. اين گروه سني طوري هستند که هر کدام در حال جنب و جوش و تحرک مي باشد و فضا بسيار کوچک است و از وسايل کمک آموزشي و کتاب کمکي علاوه بر کتابهاي آموزشي خودشان استفاده نمي شد- کاردستي بسيار محدود مي باشد- وسايل بازي براي کودکان هم نداشتند در گروه 4-5 ساله آمادگي 1 داراي 19 کودک که کلاس بسيار کوچک طوري که ** هم جاي براي رفت و آمد بين بچه ها نداشت. مدير امکانات آموزشي بريا مربيان قرار نمي داد مثل وسايل کمک آموزشي- کتاب کار مربي- و حتي آن ها کتاب به اين مهمي يعني زبان آموزي در اختيار کودکان قرار ندادند که خزانه لغات کودکان کمي وسيعتر شود. هيچگونه وسايلي براي خلاقيت و شکوفايي کودکان مثل پازل، جورچين، و... وجود نداشت تا کمي کودکان را به فکر وادارند. در گروه 6سال آمدگي 2 با 13 کودک که به نظر من همه آن ها جاي خيلي کمي داشتند و مثل دو گروه قبلي هيچگونه امکانات کمک آموزشي نداشتند وسيله بازي به غير از لگو و خمير هيچ چيز ديگري نداشتند.

مدير مسئول: مدير مسئول خانم بايگي داراي ليسانس ادبيات با 3 سال سابقه کاري مي باشند که تجربه ي زيادي در اين زمينه کسب نکرده بودند. امکانات زيادي در اختيار مربيان قرار نمي دادند تا آنها بتوانند دانشي را که کسب مي کنند در اختيار کودکان قرار بدهند. امکانات بسيار کم بود وظايف يک مدير پيش دبستاني به شرح زير است:

1) تعيين وظايف کليه مربيان و کارکنان

2) ترتيب دادن جلسات بحث و انتقاد دوستانه بين همکاران و مدرسه

3) ترتيب دادن جلسات خصوصي بين مدير و مربي

4) ارزشيابي از کار مربيان

5) ايجاد کتابخانه براي مربيان و استفاده مفيد از کتابخانه براي همکاران

6) توجه به مسائل شخصي و خانوادگي مربيان و تشويق و دلگرم ساختن آنان به کار و فعاليت

7) نظارت در اجراي هرچه بهتر برنامه هاي تنظيم شده

8) تنظيم برنامه سالانه، هفتگي- روزانه براي کار کلاسها

9) تشکيل جلسات با اوليا و مربيان و نظرخواهي از آنان در جهت بهبود کارها

10) استفاده از خلاقيت کودکان و مربيان در مرکز آموزش

11) انجام امور مالي و اداري در پشتيباني از برنامه هاي آموزشي

پس اگر تحثيلات اين خانم در خصوص همين زمينه بود تجربه ي بيشتري کسب مي کرد و کودکان هم در اين زمينه آسيب نمي ديدند.